اس ام اس عاشقانه بی وفایی

?


لطفا به ما در گوگل امتياز دهيد
لوگو وب سايت

اس ام اس عاشقانه بی وفایی

دسته بندي : , , ,





نه تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه!  &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
هر روز این عشق یک طرفه را طی می کنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس جریمه اش با من ! &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
بی وفایی کن وفایت می کنند
با وفا باشی خیانت می کنند
مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست
مهربان باشی رهایت می کنند &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
از درد دوست نداشتن هایت گفتم
خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
آنان که بودنت را قدر نمی دانند
رفتنت را نامردی می خوانند &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
بودم
دیــــــــــــــــــــــــدم با دیگری شــــــادتری
رفتــــــــــــــــــــم &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت می کردی یا عدالت ؟ &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
جای قول و قرارهایمان امن است
زیر پاهای تو ! &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
افسوس &&&
S
M اس ام اس عاشقانه بی وفایی
S
همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت نداره
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی ؟
گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم &&&

 


نظرات

? نظر ارسال شده

? Comments

ارسال نظر

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







در صورتي که قوانين زير رعايت نشود نظر شما تاييد و نمايش داده نمي شود

در نظرات به هيچ کس توهين نکنيد و از الفاظ رکيک استفاده نکنيد

نظر خود را به صورت پارسي تايپ کنيد

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنيد

در صورتي که مي خواهيد درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنيد کليک کنيد.
?
نام کاربری
رمز عبور
  1. فراموشي رمز عبور
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

فقط از قوانين جمهوري اسلامي ايران پيروي کنيد!